The Walking Dead: Dead City
Maggie and Negan travel into a post-apocalyptic Manhattan long ago cut off from the mainland. The crumbling city is filled with the dead and denizens who have made New York City their own world full of anarchy, danger, beauty, and terror.
Years have passed since we last saw Maggie and Negan, and the old enemies must now form a tenuous alliance in order to carry out a dangerous mission. Maggie and Negan travel into a post-apocalyptic Manhattan long ago cut off from the mainland, where they discover that the crumbling city is filled with the dead and denizens who have made New York City their own world full of anarchy, danger, beauty, and terror. But as the pair moves deeper into the gritty depths of the walker-infested city, it becomes apparent that the traumas of their tumultuous past may prove just as great a threat as the dangers of the present.