Mission: Impossible - Fallout
Ethan Hunt (Tom Cruise) chooses to save his team over completing a mission, allowing stolen plutonium to fall into the wrong hands. Now, he must partner with a hard-hitting CIA agent (Henry Cavill) in a race against time to stop a nuclear threat.
On a dangerous assignment to recover stolen plutonium, Ethan Hunt (Tom Cruise) chooses to save his team over completing the mission, allowing nuclear weapons to fall into the hands of a deadly network of highly-skilled operatives intent on destroying civilization. Now, with the world at risk, Ethan and his IMF team (Simon Pegg, Ving Rhames, Rebecca Ferguson) are forced to become reluctant partners with a hard-hitting CIA agent (Henry Cavill) as they race against time to stop the nuclear fallout. There’s never been a threat more destructive, stunts so jaw-dropping or a mission so impossible!