Exit
Yong-nam is far removed from his rock climbing days in college, where he was one of the best students. Now unemployed and living with his parents, Yong-nam runs into his old crush Eui-ju while celebrating his mother’s birthday. When disaster strikes, sending a mysterious white gas across Seoul, Yong-nam must employ his rock climbing skills to lead people to safety… and impress Eui-ju.
In this South Korean comedy, Yong-nam (Jo Jung-Suk) was one of the best rock climbers in college, but hasn’t had much luck elsewhere after graduation. He is unemployed and has to rely on his parents just to get by. For his mother’s 70th birthday, the family celebrates at Dream Garden, where Yong-nam’s old crush, Eui-ju (Im Yoon-ah), works. When a disaster strikes, covering an entire district in Seoul with a mysterious white gas, Yong-nam and Eui-ju are forced to team up in order to get as many people as possible to safety.