Henry and Klauss: Mestres da Mágica
Get ready to experience the impossible at Mestres da Mágica with Henry & Klauss! Levitations, teleportations, escapes, and state-of-the-art visual effects in the biggest illusionism show in Latin America, in front of eight thousand people. In addition, the famous Enaldinho joins the show, making it even more electrifying. An unforgettable experience, perfect for the whole family.
Get ready to experience the impossible! Mestres da Mágica is the largest illusionism show in Latin America, with acts that defy logic and reality. Levitations, teleportations, breathtaking escapes, and state-of-the-art visual effects are just the beginning of this magical experience.
Henry & Klauss, today's most awarded illusionists, present a monumental show full of surprises in Rio de Janeiro, in front of eight thousand spectators.
And that's not all: the famous influencer Enaldinho joins the show, which promises to make it even more electrifying and unpredictable. A unique, mysterious, and unforgettable experience, perfect for the whole family. Are you ready to live it?