La civil
Cielo is a loving mother whose world is shattered when her daughter is abducted by a vicious Mexican cartel. Propelled by her anguish and the deaf ears of authorities, Cielo embarks on her own mission to get answers by any means necessary. Based on true events.
"La civil" tells the story of Cielo, a mother in search of her daughter, abducted by a criminal cartel in Northern Mexico. As the authorities fail to offer support in the search, Cielo takes matters into her own hands and turns from housewife into avenging activist. The story was inspired by true events.