Barbaric Genius
In the early ‘90s, writer John Healy gained fame but faced turmoil due to his violent past. Despite success, disputes led to his work being out of print for 16 years. Now, with a comeback, his book "The Grass Arena" finds new acclaim, chronicling his journey from violence to redemption.