Brilliant Corners: Liberia
In postwar Liberia, Sam explores how surf tourism revives Robertsport's economy. Meeting old friends like Morris, he witnesses the sport's healing power after the war. Challenges include war memories, fear of visiting Liberia, and equipment shortages. Sam discovers initiatives like the Mama Liberia Sewing Cooperative empowering women and surf tourism's role in Robertsport's development.