My Dad's on Death Row
John Battaglia's impending arrest for parole violation led to a tragic event during his final visit to his daughters Faith and Liberty. This haunting documentary delves into this and another chilling crime, featuring interviews with killers, emotional exchanges with survivors, and unprecedented access to Texan prisons, offering a captivating exploration of true crime and its aftermath.