Ritratti Di Surf
Ritratti di Surf explores Italian surf culture through interviews with surfers, shapers, and artists. From champions like Alessandro Ponzanelli to underground heroes like David Pecchi, the film captures their passion and adventures in search of waves across Italy and beyond. Shot in 16mm film by the creators of Onde Nostre, it's a captivating portrayal of Italy's surf scene.