Shevernatze Un Angel Corrupto
Jonás, a driving school teacher, aims to break the Guinness record by traveling backward from Madrid to Avila. His motive is to impress his ex-girlfriend, Maria. However, encounters with a peculiar old man and a pyromaniac, along with romantic entanglements, add complexity to this unique road movie plot.