Apocalypse: Hitler Takes on the East
June 22, 1941 at dawn, Hitler launches a surprise attack on the USSR, defying the non-aggression pact signed between Stalin’s country and his own.
June 22, 1941 at dawn, Hitler launches a surprise attack on the USSR, defying the non-aggression pact signed between Stalin’s country and his own. This marks the beginning of the horrific “Operation Barbarossa".