DRONERS
Young droners Corto, Mouse and Enki put their unique skills together in order to save their island. But help from scientist and genius Wyatt Whale might be more than needed !
Corto, Enki and Mouse come from Nuï, a heavenly island…that’s sinking into the sea. In order to prevent Nuï from disappearing, the trio must win the WHALE CUP! Its organizer, Wyatt Whale, will make the winner his new heir, and will even grant him or her a tech-wish! As the drones races go by, young Tikis will find their strengths and, most of all, how frienship can help them overcome the greatest perils. They could even learn about Terraqua’s past, and about the mysterious Aquas…Follow our heroes as they soar up a colorful adventure!