Alalá
Alalá (Happiness in the language Caló -Spanish and Portuguese Romani-) shows the social portrait of a popular Sevillian neighborhood that only comes to light in the pages of events, which in recent years has been transformed into a multicultural space, which despite the difficulties in which they used to live the never lost the joy.