Blinded
Risk is nothing. Status is everything. This series, "Blinded," is an exciting and credible financial thriller featuring captivating, complex characters. Young financial journalist Bea Farkas has a secret affair with bank director Peder Rooth. She knows it’s unprofessional – her job is to investigate people like him – but she’s in love and can’t bring herself to break up with him.