Girlfriends
For life-long friends Linda, Sue and Gail, the years have flown by, yet their lives seem more complicated than ever. When Linda’s husband Micky vanishes from a cruise ship on their wedding anniversary Linda suddenly finds herself on her own for the first time in nearly 30 years. Widowed and out of her depth she turns to her old friends Gail and Sue for support, who each have their own problems.
For life-long friends Linda, Sue and Gail, the years have flown by, yet their lives seem more complicated than ever. When Linda’s husband Micky vanishes from a cruise ship on their wedding anniversary Linda suddenly finds herself on her own for the first time in nearly 30 years. Widowed and out of her depth she turns to her old friends Gail and Sue for support, who each have their own problems to face… Glamorous and successful Sue is shocked when she finds herself facing age discrimination in her job as the editor of a popular bridal magazine. After committing her best years to her career and to her married lover and business partner John, a devastated Sue starts to question the choices she’s made. As the completion of her divorce to second husband Dave rapidly approaches Gail’s getting cold feet about giving up on the man she still loves. But with an aging mother, ex-con son and demanding grandson to look after, is she too exhausted to be able to do anything about it? As our girlfriends come back together to support their grieving friend, it’s clear Linda, Gail and Sue’s lives have changed over the years, but true friendship remain the same no matter how much time has passed.