Litvinenko
Former KGB spy, Litvinenko, lies dying in a London hospital, poisoned by a mysterious substance. As the police are summoned to take his statement, Litvinenko points to Russian President, Vladimir Putin. Litvinenko's death a few days later sparks an investigation into a chemical attack on the streets of London and a 10-year investigation between Britain and Russia to find justice for his murder.