Moone Boy
A warm family comedy series about a young boy growing up in a chaotic and creative household in late 1980s Ireland. This semi-autobiographical series is written by and stars Chris O'Dowd as the imaginary friend of 11 year old Martin, the youngest child in the large, loud Moone family.
A warm family comedy series about a young boy growing up i n a chaotic and creative household in late 1980s Ireland. This semi-autobiographical series is written by and stars Chris O'Dowd as the imaginary friend of 11 year old Martin, the youngest child in the large, loud Moone family. Headed by Martin's signwriter father, who longs to be an artist and his frazzled mother, this is a family with a lot of love where everyone tends to pull in different directions!