Time
Former teacher Mark Cobden is responsible for the death of an innocent man. Tortured by visions of his victim, he welcomes his four-year sentence as penance. Eric McNally is a dedicated prison officer, doing his best to protect those in his charge. When a dangerous convict threatens to hurt someone Eric loves, he is faced with an impossible choice.
Former teacher Mark Cobden is responsible for the death of an innocent man. Tortured by visions of his victim, he welcomes his four-year sentence as penance. Eric McNally is a dedicated prison officer, doing his best to protect those in his charge. But when a dangerous convict threatens to hurt someone Eric loves, he is faced with an impossible choice. Unflinching, but ultimately hopeful, "Time" is a raw study of punishment and penitence.