The New Life
In this Argentine drama, as Laura and Juan’s marriage begins to falter, a random encounter threatens to bring the relationship to its breaking point. When Juan goes out looking for Laura one night, he is forced to break up a fight between a group of boys, after which he finds his life and that of Laura’s invaded by an influential family who seeks to cover up the events of that fateful night.
In this Argentine drama, Laura and her husband Juan are at a crossroads — Juan is ready to become a father, but Laura isn’t. In a situation filled with regret and longing for change, Laura leaves to be alone, while Juan sets out looking for her. In his search, Juan comes across a fight between a group of boys and has to step in to break it up, but one of the boys is gravely injured by another boy, who is the son of an influential family. Juan is pressured to make no noise about what happened, which brings consequences to his and Laura’s relationship.