Ella McCay
“Ella McCay” is a comedy written and directed by James L. Brooks about the complicated politics that arise when a young woman’s stressful career clashes with her chaotic family life. The film features an all-star cast including Emma Mackey, Woody Harrelson, Kumail Nanjiani, Spike Fearn, Ayo Edebiri, Jack Lowden, Rebecca Hall, Julie Kavner with Albert Brooks and Jamie Lee Curtis.