Adam
With the windows open, Adam hears his mother's music echo in the Berlin courtyard. Despite their differences, he feels connected to her through the heavy bass. Now, faced with her irreversible brain damage, Adam navigates life alone. He creates his own path, falls in love, and seeks his father, all while honoring his mother's wish for dignity.