Ralph & Katie
Ralph and Katie just had the wedding of the year. We return to the beauty and splendor of the Lake District and journey with our couple as they embark on their first year of marriage. Navigating their way through life, love, and independence, Ralph and Katie will hit obstacles and challenges all newlyweds face, but with the added blessing or complication that they both have Down Syndrome.