Walk with Me
Soldier Thomas is critically wounded in Afghanistan and is discharged. Bitter, but determined to return to service, he struggles with his rehabilitation while his girlfriend Nina tries to support him as best she can. One day, Thomas meets ballet dancer Sofie, who quickly understands that Thomas needs help if he is to achieve his goal.
Soldier Thomas is critically wounded in Afghanistan and is discharged. Bitter, but determined to return to service, he struggles with his rehabilitation while his girlfriend Nina tries to support him as best she can. One day, Thomas meets ballet dancer Sofie, who quickly understands that Thomas needs help if he is to achieve his goal. However, Thomas is not enthusiastic about Sofie's offer right away, but he realizes that it is necessary and eventually agrees. The training works and Thomas progresses, and with every small step he gets more delighted, but along with this so does his attraction to Sofie.