Hallåhallå
A warm comedy about love and rebellion. At one time there was Disa, Laban and their two kids. But now Disa’s husband has found a new love, new clothes and a completely new future, while Disa's life seems to have been put on hold — until one day life for Disa suddenly takes a different turn.