State of the Union
Set in a pub, we follow Louise and Tom before their weekly therapy sessions. The recently estranged couple ply themselves with drink and prep for their first encounter with their therapist, as the first clues as to what has caused the fissure in their relationship emerge: an affair.
Set in a pub, we follow Louise and Tom before their weekly therapy sessions. The recently estranged couple ply themselves with drink and prep for their first encounter with their therapist, as the first clues as to what has caused the fissure in their relationship emerge: an affair. With each successive episode a jigsaw puzzle comes together of how their lives were, what drew them together and what has started to pull them apart.