Epic
From the creators of Ice Age comes a funny animated adventure for the whole family to enjoy. A teen in a magical world must help save existence from evil warriors.
From the creators of Ice Age comes a funny, exhilarating animated adventure for the whole family. Transported to a magical world, a teenager is recruited to help the “Leafmen” save their world and ours from evil forest warriors.