Story of... Spice
Join Judith Jones as she explores the captivating history of spices, from culinary delights to global trade. Discover the origins of spices, dating back to Alexander the Great's time, and their profound impact on Indian cuisine, which heavily features a wide array of spices. Delve into the aromatic world of these culinary treasures and their role in shaping cultures and empires.