Scrapyard Supercar
Each show, Pro driver Shane Lynch sets two teams of mechanics a task of epic proportions… to build a one-off vehicle from scrapyard junk that can out-perform his top-of-the range supercar. During 4 manic days, the teams are expertly guided by head-engineer Ralph Hosier, before they hit the racetrack aiming to topple Shane’s 4 wheeled icon.