Invisible Evidence
A blind woman reports an incident with a taxi driver that she believes was murder. Another person comes forward with a story about the same event, but it is something entirely different. An assassin is spying on both of them with the malicious intent of killing the witness. Will she figure out the truth and stop him before it's too late?