A writer stumbles upon an idea for a novel based on the murder of a beautiful starlet, featuring a handsome doctor bearing a resemblance to himself. The two want to run away together and try to seize the night in their last chance for love.
A writer stumbles upon an idea for a novel based on the murder of a beautiful starlet, featuring a handsome doctor bearing a resemblance to himself. Set in the 60s, the handsome doctor is having an affair with the starlet he attends to. Tired of living as a mistress to a tycoon, she wants to leave him but her maids have nefarious intentions of their own. The couple seize the night in their last bid for love. For the writer, however, it may be too late.