House of Stassi
House of Stassi follows reality TV icon Stassi Schroeder as she steps into her next act. In this meta-docuseries, Stassi navigates her long-awaited return to television – this time with the people she loves most by her side. As her ambition pulls her back into the spotlight, those around her level up. But as cameras roll and truths surface, her closest relationships are put to the test.