This Is Not Hollywood
On August 26, 2010, a girl named Sarah disappears in Avetrana. The town is in turmoil, especially her cousin Sabrina. It looks like an innocent escape, but it’s not. While everyone searches for her, Sarah has simply vanished without a trace. In one of the best-known cases in Italian true crime, this is the disconcerting story of a disappearance, narrated through the eyes of the protagonists.