A Holiday Short: Best Christmas Ever
When Santa mistakes the doodle on a girl's list for a holiday wish, she wakes up on Christmas morning to find an unusual new friend under the tree. Directed by Taika Waititi and featuring the voice of John Goodman, the short follows the heartwarming story of the friendship between a girl and her unfinished Doodle.