Investigation Shark Attack
A team of scientists examine these apex predators from a shark’s point of view, revealing triggers, behaviors, and high-risk zones from Shark HQ.
Delivering an in-depth look inside the mind of these apex predators, the six-part series explores shark behavior from their unique perspective. An intense forensic investigation at the innovative Shark Headquarters by a panel of scientists analyzes key theories and ultimately dissects each encounter to determine what leads sharks to strike.