Upin & Ipin: The Movie
This new adventure film tells of the adorable twin brothers Upin and Ipin together with their friends Ehsan, Fizi, Mail, Jarjit, Mei Mei and Susanti. This is their quest to save a fantastical kingdom from the evil Raja Bersiong. It all begins when Upin, Ipin, and their friends stumble upon a mystical keris that lead them straight into the kingdom.
This new adventure film tells of the adorable twin brothers Upin and Ipin together with their friends Ehsan, Fizi, Mail, Jarjit, Mei Mei and Susanti and their quest to save a fantastical kingdom from the evil Raja Bersiong. It all begins when Upin, Ipin and their friends stumble upon a mystical keris that leads them straight into the kingdom. While trying to find their way back home, they are suddenly burdened with the task of restoring the kingdom back to its former glory. With help from Mat Jenin and Belalang, Upin, Ipin, and their friends must overcome a series of challenging obstacles in this action-packed, magical and humorous adventure.