Chinese Take-Out
Roberto is a doggedly uptight owner of a hardware store who finds his solitary existence turned upside when a series of events brings an unexpected visitor into his life: a Chinese immigrant who doesn’t speak a word of Spanish. Roberto takes a giant leap outside of his comfort zone to help his guest back to his family.
In this Argentine dramedy, Roberto is a doggedly uptight owner of a hardware store. Roberto’s otherwise solitary existence is turned upside when a series of events brings an unexpected visitor into his life: a Chinese immigrant who doesn’t speak a word of Spanish. Roberto takes a giant leap outside of his comfort zone to learn who his guest is so he can get him back to his family.