Kaamelott : Premier Volet
The tyrannical Lancelot du Lac and his Saxon mercenaries make terror reign over the kingdom of Logres. The Gods, insulted by this cruel dictatorship, provoke the return of Arthur Pendragon and the advent of the resistance. Will Arthur succeed in federating the rebel clans, overthrowing his rival, taking back Kaamelott, and restoring peace on the island of Britain?