Bienvenue à bord
Isabelle, HR Director of a major cruise line, is romantically involved with her boss. Before the inaugural cruise of the fleet's flagship, he decides to dump her from his life and her job! Brimming with vengeance, Isabelle hires Rémy aboard, a flamboyant, failing artist, whose presence stirs up chaos and surprises.
Isabelle, head of HR at a major cruise line, has made the cardinal error of having an affair with her boss. But just before the inaugural cruise of the company’s flagship vessel, he decides to throw her out of his life and out of her job! Some women seek vengeance with poison, others with firearms or scandal. Heartbroken and vengeful, Isabelle recruits Rémy, an unemployed artist, as the ship’s entertainer to sabotage the maiden voyage. At first, he proves to be the worst nightmare for the board and crew, but gradually, Rémy finds his footing aboard the floating palace and discovers love and success.