Sibyl
Sibyl, a jaded psychotherapist, returns to her first passion: writing, when she runs into Margot, a troubled up-and-coming actress. Proving to be a source of far too tempting inspiration, Sibyl's fascination turns to obsession as she becomes increasingly involved in Margot's tumultuous life, reviving volatile memories that bring her face-to-face with her past.