Photo De Famille
After their grandfather dies, estranged siblings Gabrielle, Elsa, and Mao reunite after 20 years. With each sibling dealing with the realities of life and absent parents, they can’t wait to leave when their grandmother expresses her last wish: to take her to Saint Julien one last time, the countryside where they spent their summers as children. As they deal with their past, will Gabrielle, Elsa, and Mao be able to re-invent themselves?