See You Up There
Before the Armistice in November 1918, Edouard Pericourt, a gifted artist, saves the life of a humble bookkeeper named Albert Maillard. The two men have nothing in common, apart from their experience of war and their hatred for Lieutenant Pradelle.
Before the Armistice in November 1918, Edouard Pericourt, a gifted artist, saves the life of a humble bookkeeper named Albert Maillard. The two men have nothing in common, apart from their experience of war and their hatred for Lieutenant Pradelle, whose order for one final, absurd attack shatters their lives. The three of them put in place their strategies for survival. While Pradelle goes on to make his fortune on the backs of the dead, Albert and Edouard, condemned to live, come up with their monumental scam.