Joséphine
Josephine, 29, obsessed with the size of her buttocks, the source of all her problems, still hasn't found the man of her dreams: a non-smoker, good cook, who loves cats and wants lots of children. Her only consolation is that she lives with Brad Pitt, but this consolation is short-lived, as he is her cat. When her sister announces her marriage, it's the last straw. She invents a love story with a rich Brazilian surgeon who has asked for her hand in marriage and is taking her to live on the other side of the world. Easy to say, this (little) lie will lead her into a whirlwind of adventures.