RTT
Everything is going perfectly well for Arthur until the day Florence, his girlfriend, tells him without any warning that she is leaving him to live abroad with a man. He never stops looking for her, even when he learns that the wedding will take place in a few days in Miami. He is not invited, but his decision is made to go to the wedding.