Hollywoo
French voice artist Jeanne dubs American actress Jennifer in a hit TV series. But when she blows a fuse and retires, Jeanne's world comes crashing down. She goes to LA to convince Jennifer to return to set, where she meets Farres, who opens the door into the wacky world of Hollywood.