Le Grimoire d'Arkandias
In the village of Ronenval, everything seems normal—too normal for Théo, who dreams of escaping his fate as a loser. One day, he discovers a magic book in the library containing the secrets to making an invisibility ring. With the help of his best friends Bonnav and Laura, he decides to make the ring.
In the village of Ronenval, everything seems normal—too normal for Théo, who dreams of escaping his fate as a loser. One day, he discovers a magic book in the library containing the secrets to making an invisibility ring. With the help of his best friends Bonnav and Laura, he decides to make the ring. Surprise: Théo disappears for good! Victimized by three witches, he remains trapped in invisibility. He then embarks on a frantic race against time. Arkandias, a strange figure always on their trail, may be the only one who can help them.