All That Glitters
Lila and Ely live just the other side of the bridge from Paris. Like sisters, they share dreams of a new life across the river and of those incredible trendy shoes. Through lies big and small, they attempt to pass seamlessly into a world that is not their own, a world of luxury where anything is possible. But all that glitters...
Lila and Ely live just the other side of the bridge from Paris. Like sisters, they share dreams of a new life across the river and of those incredible, trendy shoes. Through lies big and small, they attempt to pass seamlessly into a world that is not their own, a world of luxury where anything is possible. But all that glitters.