Divorce French Style
Two years have passed. After failing their separation, the Leroys seem to be perfectly succeeding in their divorce. However, the appearance of two new lovers in the lives of Vincent and Florence will ignite the situation. Victims of this new war between two dads and two moms, the Leroy children will be forced to intervene to put an end to this vicious circle.
Vincent and Flo Leroy, now divorced, are next-door neighbours in Bordeaux, where they raise their four children while trying to start their lives over again.
Forced to prove to the kids that there’s no hope of their falling back in love, Vincent and Flo come up with the kind of crazy scheme in which they excel: by pretending to give each other a second chance, they intend show their children that family life can be pure hell."