Warning
Set in the not-too-distant future, this intense sci-fi thriller explores the repercussions that mankind faces when their omniscient technology becomes a substitute for human contact. But life begins to unravel when a global storm causes electronics to go haywire, leading to terrifying, deadly consequences.
Set in the not-too-distant future, this intense sci-fi thriller explores the repercussions that mankind faces when their omniscient technology becomes a substitute for human contact. But life begins to unravel when a global storm causes electronics to go haywire, leading to terrifying, deadly consequences. Stars Thomas Jane (The Deep Blue Sea), Annabelle Wallis (The Mummy), Alex Pettyfer (Magic Mike), Alice Eve (Before We Go) and Kylie Bunbury (When They See Us).