A Journey with Invisible Friends
It is 2016 and Director Mitch is about to make a documentary about the nature of karma and causality. He curiously explores these mysteries with the help of "channels" who can relay messages from gods and spirits. On the first day of shooting, Mitch is surprised by what he learns.
It is 2016 and Director Mitch is about to make a documentary about the nature of karma and causality. He curiously explores these mysteries with the help of "channels" who can relay messages from gods and spirits. On the first day of shooting, Mitch makes contact with the gods to his surprise. To earn the right to tell his story, Mitch is implored to resolve some karmic issues in his family and help victims of an earthquake in Taiwan which occurred earlier that year. Mitch embarks on an “invisible journey,” meeting channels and shamanic healers and undergoing challenges. A startling secret causes Mitch and his crew to seek out the Siraya, an aboriginal tribe, to heal the memory of their wounded field.