Max Payne
A cold case detective's vengeful investigation into the murders of his family and ex-Partner uncovers the truth behind a lucrative but extremely lethal street drug operation.
Mark Wahlberg delivers an explosive performance in this action-packed thriller based on the legendary, hard-hitting video game. Max Payne is a maverick cop with little regard for rules and nothing left to lose. Hell-bent on revenge, he's determined to track down those responsible for the brutal murder of his family, but his obsessive investigation takes him on a nightmarish journey.